Tiramisu

Most of our old wounds heal, leaving nothing behind but a scar. But some of them don't. Some wounds we carry with us everywhere, and though the cut's long gone, the pain still lingers. Some things we just have to learn over and over and over again...

Riang Gembira

aku sgt bz mgg ni..hehehhe tak sempat up date blog aku..

hari ni pun aku ada seminar Computer Algebra.ntah menatang apa pun aku tak tau.aku

kene duduk dgr pasal research lecturer dari mexico. ok..tak yah cite pasal hari ni yang tak berapa menarik utk dikongsi..



hari sabtu

aku ikut konvoi motobike ke rumah terbuka kat putrajaya. then ambik beberapa gambar.

pastu terus melawat kawan aku yang baru beli moto honda CBR 400 cc. best. tapi sakit la aku nak duduk belakang..

Gamba kemudian hari aku akan upload. yela...bg photographer beginner mcm aku ni kena la edit gamba utk masa yg panjang...terhegeh-hegeh lagi belajar.
balik umah jam 100 malam


hari ahad

pepagi lagi aku da kuar umah.first,pegi umah kawan aku kawin.. shoot beberapa gamba. then bergegas ke stadium kelana jaya untuk tgk perlawanan rugby Final antara team Cobra malaysia dengan Canterburry dari New Zealand

hehehehhe...time kasih joe sbb belanja tiket ..

seperti yg aku nampak, Cobra sgt lemah dari segi pertahanan. manakala pasukan Canterburry pula sgt garang pada bahagian serangan. Dan semestinya pasukan Canterburry menang sbb pasukan dia memang kuat.

Paling yg menarik bila diaorg semua akan bg souvenier seperti stoking, jersi, but ragbi dgn bola ragby team diaorg pada peminat kumpulan diaorg..cheh..kalo aku, x sanggup nak amik stoking .

Malangnya aku tak bole nak shoot gambar sbb bateri out.cis!! satu kerugian sbb ada team yang buat hakka( trademark bg group ragbi diaorg ). da la tak sempat nak amik gambar dgn diaorg.



on the way balik aku kene drive dgn sesak-sesak jalan raya..perut lak lapar..

sampai bangi kitaorg melepak smbil makan-makan. sambil tu cerita pasal next aktiviti.

Aku nak gi Bagan Lalang untuk capture beberapa gambar. Joe pulak cadangkan pegi Fraser Hill dan Farid cadangkan pegi Singapore.
HuH...nampak sgt bajet tmpat aku yg paling murah...nyampah

Diaorg tau nak gi tmpat best je tapi duit tak ade..

Malas nak melayan diaorg, aku ajak balik sbb esok nye aku ada seminar.

aku tiba kat umah jam 11.30 mlm..



Anyway..hujung minggu aku memang menarik..aku penat tapi aku suka.



5 comments:

Unknown said...

ahaks...yeye je seminar ni...pe y aku wat adlh taip je pe y die suruh..phmnye idak...hahaha;P
xtau mende ape c prof stanley ni ckp...aku tau ko pon same je shida..wat2 paham(klo x, xkan ko update blog ko kan????kan??kan???)...hahaha;P

October 29, 2007 at 4:42 PM  

lin: wei..aku memain pun still fokus pada Prof Stanle Staeinberg tu..aku suka cara dia bercerita..wahahahha.ntah apa2 je kan

October 29, 2007 at 4:46 PM  
Anonymous said...

oiiiii...banyk ruang gembira nampak...

hahahahaha...errrr...freser hill da x best ar...baik p gunung kinabalu..

October 29, 2007 at 7:39 PM  
Anonymous said...

hang amek fotografi ker?

October 30, 2007 at 8:11 PM  

faerrin: aku memang bnyk ruang utk bersuka ria..kenapa ? ko nak join ke?boleh jer..meh le..jgn sesegan

tongah: bukan amik fotografi, tapi tgh belajar sendiri sendiri jer.tak ader kelas formal pun..

October 31, 2007 at 5:26 PM