Tiramisu

Most of our old wounds heal, leaving nothing behind but a scar. But some of them don't. Some wounds we carry with us everywhere, and though the cut's long gone, the pain still lingers. Some things we just have to learn over and over and over again...

Aku demam di kala raya

ok..
aku tau semua org sibuk cuti,jalan jam sbb semua org terhegeh2 blk tgk mak ayah kat kmpg,kuih tak sedap pun nmpak mcm sedap je,--->berikutan jalan-jalan di jalan TAR.
aku juga tau semua itu terjadi sbb satu sebab ...RAYA
aku yang terkandas di bangi, terpaksa siapkan borang yang tak complete..
s***..kenapa aku?
dengan demam yang makin kronik...aduh...tekak aku sakit,kepala aku pening,mata aku berair,
badan aku sejuk..
argh..kenapa aku nmpk bintang..
aku da pitam ker?....


senyap...

oooh..belum..
arrgh...aku da sumbat lubang aircond dgn kain +tisu bebnyk..makin teruk aku demam..

ptg ni aku kene bajet time,nak pegi ke shah Alam, nak pegi jalan TAR-->penggambaran semasa persediaan raya..

ptg esok aku akan tersangkut dalam jam yg teramat dasyat...
aku kene bwk cd-cd motivasi dalam keter aku..
ok..chow...selamat hari raya,berhati2 memandu..dan selamat la semua..

2 comments:

Anonymous said...

selamat beraye~~ aku xde suare seminggu dah. sedy.

October 11, 2007 at 4:28 PM  
Anonymous said...

aku pon demam terok gak masa raya...
huhuhu

October 18, 2007 at 11:04 PM