Tiramisu

Most of our old wounds heal, leaving nothing behind but a scar. But some of them don't. Some wounds we carry with us everywhere, and though the cut's long gone, the pain still lingers. Some things we just have to learn over and over and over again...

aku,dia,kamu lalalalala

hari ni hari jumaat...aku kene balik umah lg...
mgg ni sgt bosan sbb aku da tak ader org nak teman aku pegi bazar ramadahan kat ampangan..abg aku da x ada..
da tak ada org nak isikan minyak keter aku lg da..sbb abg aku da tak da..
mgg ni jugak bosan sbb da tak ada org nak bising2 kejut aku bgn sahur sbb abg aku da tak ada..
mgg ni bosan jgk sbb akan berbuka puasa bertiga saje...sbb abg aku da tak ada..
dan da tak ada org nak paksa aku basuh baju kejer dia tiap2 hari sabtu..sbb abg aku da tak ada...
da tak ada lagi kejer aku nak hantar abg aku gi hospital stp pg isnin..sbb abg aku da tak ada...
semua tak best sbb abg aku tak ada...

jadi..hargailah org di sekeliling kita sementara dia masih ada...

3 comments:

Unknown said...

hargailah aku shida...hahaha;P

October 9, 2007 at 4:24 PM  
Anonymous said...

abang kao g mane ha?????

October 25, 2007 at 7:37 PM  

lin: aku sgt menghargai org sekeliling aku..oleh itu,mari aku belanaja ko makan...tak lebih dari rm1.50 ok?

faerrin: abg aku balik semula ke UK utk smbg study dia. =(

October 26, 2007 at 10:09 AM