Tiramisu

Most of our old wounds heal, leaving nothing behind but a scar. But some of them don't. Some wounds we carry with us everywhere, and though the cut's long gone, the pain still lingers. Some things we just have to learn over and over and over again...

kehidupan sekarang

aku benci bila aku da berusaha untuk mendapatkan kerja tapi usaha aku menjadi sia-sia sebab satu hal kecik..
aku benci dan aku sgt geram...
aku sakit hati dan aku sgt tersiksa...
erm....aku nak gi beli aiskrim..chow..



eh..sebelum tu,ni adalah kehidupan kita yang sekarang..cuba compare dgn yang dulu,kalo rasa masih sama kita memerlukan anjakan paradigma(apa ni...erm...apa2 je la)...huhhuhu jauh beza atau pun masih ada persamaan?

aku dan dia ketika dahulu

aku dan dia pada kehidupan sekarang...

masih jauh perjalanan... dan masih banyak yang perlu dipelajari..

2 comments:

Unknown said...

huhuhu...ye ke y itu ko n die d kehidupan dlu...hehehe...temberang ni...aku tau ko gune gmbr sape..hahaha...aku nk bgtau sume org...;P...moga idop ko n die bahagia selamanye...

September 19, 2007 at 12:50 PM  
~ faNa ~ said...

cpt r bgtau leen..aku nk tau..

September 19, 2007 at 10:21 PM