Tiramisu

Most of our old wounds heal, leaving nothing behind but a scar. But some of them don't. Some wounds we carry with us everywhere, and though the cut's long gone, the pain still lingers. Some things we just have to learn over and over and over again...

Bintang di Petang Hari

ari ni dua perkara yang tak berapa best aku dapat

1- aku kene hantar abg aku fly ke UK pada 3 okt. jadi mgg 29&30 hb Sept aku kene balik umah untuk meraikan pemergian abg aku.hahahaha

2- pada mgg 29&30 hb tu jgk bakal ada majlis berbuka puasa reunion budak sekolah aku..da 3 tahun aku still tak dapat join lg majlis tu.tahun ni pun aku mcm tersangkut lg..=(

berikut ialah gambar org2 pntg yg meng'organize' majlis berbuka puasa sepanjang 3 tahun



kenapa korang selalu je salah timing?huh

erm..apa perasaan aku ni...peningla..mcm nampak bintang je kat kepala aku..

4 comments:

~ faNa ~ said...

yg ni xleh nk komen sbb xknal..tp kim slm kat abg ko eh..ckp ngn dia fana kim slm dgn ucapan selamat berpuasa..

September 19, 2007 at 10:25 PM  

mak aih

orang kampung den

blog blog jugak kampung jangan lupo

fana ni fana mano ni

September 20, 2007 at 12:21 AM  

kesian ko farid..fana adalah seorg budak yg agak ganjil didalam kelas..selalu termenung & agak kurang mesra..dia amat garang,dan matanya mcm degawan..hahahaha

September 20, 2007 at 10:32 AM  
Anonymous said...

ish fana tu xabes2 nagn abg ko!(ayat dengki)
and to farid:xkenal ke fana?budak kelantan tu...hidupnye penuh wawasan dan bermotivasi(dgn muke penuh kebencian)
and to fana:ehhehe gurau je=p
--->yani

October 2, 2007 at 11:15 AM